Wednesday, October 11, 2006

一生中最爱

不久前是香港乐坛有校长之称,谭咏麟的演唱会。而每次播在电视的宣传歌成为了我的最爱。。。

曲:伍思凯
词:向雪怀

如果癡癡地等某日終於可等到 一生中最愛
誰介意你我這段情每每碰上了意外 不清楚未來
何曾願意 我心中所愛
每天要孤單看海

寧願一生都不說話都不想講假說話 欺騙你
留意到你我這段情你會發覺間隔著 一點點距離
無言的愛 我偏不敢說
說一句想跟你一起

OOOH… OOH…

如真 如假 如可分身飾演自己
會將心中的溫柔獻出給你 唯有的知己
如癡 如醉 還盼你懂珍惜自己
有天即使分離 我都想你 我真的想你

如果癡癡地等某日終於可等到 一生中最愛

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mmh....i might not be the one that you love most but i will try my best.I miss you very much...

5:47 pm  
Blogger rainbow mushroom said...

i think this song is very special. coz its not only about loving someone u're with. its loving someone u really do. even if that person is not with u... i think its so... un-real... i dont know... its the rhythm that catches me at the first place... yeah, pop songs viva! ;p

9:28 pm  

Post a Comment

<< Home