Wednesday, June 20, 2007

我系河东狮?

由而家开始你要锡晒我一个
中坏我
唔准ngak我
应承我每一件事要做得到
对我讲(口既)每一句说话都要系真心
唔做得hup我
话我
要信晒我
人地hup我要第一时间出黎撑我

我开心你要邓我开心
我唔开心你要(乙水)我开心
永远都要觉得我最靓
发梦都要见到我
心里便只有我一个

~就系甘ze ma!


it is a vow not easily to be recited, and not easily accomplished.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home